Persbericht: Girlys Blog haalt 100.000 YouTube abonnees

GIRLYS BLOG HAALT 100.000 YOUTUBE ABONNEES

Girlys Blog heeft op 11 juli de mijlpaal van 100.000 YouTube abonnees bereikt. De Amsterdamse meiden Jade (13) en Gina (12) zijn anderhalf jaar geleden begonnen met hun Girlys Blog YouTube kanaal en in die korte tijd hebben ze al bijna 10 miljoen views vergaard met hun eigen gemaakte video’s. Dat de twee vriendinnen razend populair zijn onder meiden van hun eigen leeftijd bewijzen ze wederom door het behalen van de 100.000 abonnees in zo’n korte tijd! YouTube beloont deze geweldige prestatie van Girlys Blog met de felbegeerde playbutton die uitgereikt wordt aan alle YouTube kanalen die de 100.000 abonnees bereiken.

Het succes van Girlys Blog blijft ook bij grote merken niet onopgemerkt. Daarom hebben Jade en Gina de handen ineengeslagen met flink wat coole merken voor een speciale Girlys Blog give away vlog. Op vrijdag 14 juli vieren de Girlys hun 100.000 YouTube abonnees en maken fans kans op fantastische prijzen van onder andere De Efteling, Pathe, Maybelline, Les Coyotes De Paris, Vingino, Madame Tussauds en NS.

Merken die meedoen met de Girlys Blog give away:
- 100% Coco De Film
- 100% Style Tiger Limited Edition parfum
- Crayola stoepkrijt
- De Efteling
- Inglot
- Kinderfeestwinkel.nl
- Les Coyotes De Paris
- Lush
- Madame Tussauds
- Maybelline
- MEIDEN Magazine
- NIK&NIK
- Nivea
- NS / Thalys
- Pathe Disneyweken
- Spin Master - Hatchimals
- Stationery Team
- Vingino

Kijk op vrijdag 14 juli naar de Girlys Blog give away special op hun YouTube kanaal.

Jade en Gina zijn de meiden achter Girlys Blog. De vriendinnen zijn al vanaf jongs af aan bezig met echte meidendingen en keken samen altijd naar verschillende video’s en vlogs op het internet. Begin 2016 besloten om zelf te gaan vloggen en zo ontstond Girlys Blog. Sinds het begin van Girlys Blog posten ze elke vrijdag een nieuwe video waarin ze het hebben over onder andere fashion, beauty, DIY’s of ze posten grappige video’s waar ze bijvoorbeeld een leuke challenge doen met z’n tweeën of met andere bekende vloggers. De video’s op YouTube zijn erg geliefd onder meisjes tussen de 8-15 jaar oud en behalen honderdduizenden views per video. Naast hun snelgroeiende YouTube kanaal zijn de Girlys ook te volgen via Instagram waar ze ruim 60 duizend volgers hebben en Musical.ly waar ze eveneens sinds kort de grens van 100.000 volgers hebben behaald.

 

 

 

 



Voor volledige persaankondiging en contactgegevens kunt u zich hier registreren.